Kupuj na fakturę, zapłać nawet 60 dni później

Skorzystaj z finasowania zakupów dla Twojej firmy już dziś!

FLEX PAYMENT dla firm to usługa dla osób, które chcą odroczyć zapłatę za zakupy o 14, 21, 30, 45 lub 60 dni. Rób zakupy na fakturę, zamówienie wyślemy natychmiast po pozytywnej weryfikacji wniosku o finansowanie przez naszego partnera PRAGMAGO. Do wyboru masz 5 terminów płatności. Koszt usługi uzależniony jest od wybranego terminu płatności.

Finansowanie zapewnia firma PRAGMAGO

Szacunkowy koszt finansowania dla kwoty 10 000,00 zł

Termin płatności 14 dni: 138,08 zł*

Termin płatności 21 dni: 207,12 zł*

Termin płatności 30 dni: 295,89 zł*

Termin płatności 45 dni: 443,84 zł*

Termin płatności 60 dni: 591,78 zł*

*Koszt usługi płatności odroczonej ustalany jest indywidualnie po złożeniu wniosku. Uzależniony jest od okresu odroczenia, kwoty oraz oceny kondycji finansowej Twojej firmy.

Jak to działa?

1

Krok 1

Składasz zamówienie w sklepie wybierając metodę płatności FLEX PAYMENT dla firm - odroczona płatność PRAGMAGO.

2

Krok 2

Otrzymujesz drogą mailową potwierdzenie z fakturą proforma gdzie znajdziesz dedykowany link do wniosku online PRAGMAGO. Uzupełniasz swoje dane, wgrywasz przesłaną fakturę proforma, wybierasz liczbę dni odroczenia płatności i wysyłasz go przy pomocy jednego kliknięcia. 

3

Krok 3

Otrzymujesz dostęp do Strefy Klienta PRAGMAGO, w której możesz zaakceptować ofertę, wysyłając kod SMS.

4

Krok 4

PRAGMAGO opłaca Twoje zakupy, a Ty zapłacisz za nie w terminie zgodnym z wybranym harmonogramem

Korzyści?

Do 60 dni na zapłatę

Możliwość wydłużenia terminu płatności do 60 dni.

Prolongata terminu płatności

Automatyczna prolongata po upływie terminu płatności .

Szybki wniosek o finansowanie

Błyskawiczne i bezpieczne wnioski o finasowanie - transakcje potwierdzasz tylko kodem SMS.

Nie trać promocji

Nie tracisz wyjątkowych okazji - kupujesz, kiedy się najbardziej opłaca, a płacisz wygodnie później.

Limit zakupów do 100 tys. zł

Limit finansowania wynosi do 100 tys. zł.

Pozwól sobie na więcej

Realizujesz zlecenie i potrzebujesz pilnie narzędzi do pracy? Zapłać za nie po wykonanym zleceniu, nawet do 60 dni.

Jak dokonać zakupu z odroczoną płatnością?

1

Podczas składania zamówienia, w kroku nr 4, wybierz formę płatności FLEX PAYMENT dla firm - odroczona płatność PRAGMAGO.

2

Po ok. 10 minutach od złożenia zamówienia, otrzymasz od nas wiadomość email zatytułowaną "FLEX PAYMENT dla firm - odroczona płatność PRAGMAGO". Znajdziesz w niej fakturę proforma oraz wygenerowany link do wniosku o finansowanie.

3

Uzupełnij swoje dane na stronie naszego partnera PRAGMAGO, wgraj otrzymaną fakturę proforma, wybierz liczbę dni odroczenia płatności i wyślij wniosek przy pomocy jednego kliknięcia.

4

Otrzymasz dostęp do Strefy Klienta PRAGMAGO, w której możesz zaakceptować ofertę, wysyłając kod SMS po pozytywnej weryfikacji.

5

PRAGMAGO opłaci Twoje zakupy, a Ty zapłacisz za nie w terminie zgodnym z wybranym harmonogramem.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zgłosić fakturę za zakupy w celu odroczenia płatności? 
Po dokonanym zakupie i wyborze formy płatności "FLEX PAYMENT dla firm - odroczona płatność" otrzymasz email z linkiem do wniosku o finansowanie. Proces odroczenia płatności odbywa się całkowicie online.  Powyżej opisane zostały dokładnie wszystkie kroki jak dokonać zakupu.
Jaki jest koszt usługi? 
Koszt usługi płatności odroczonej ustalany jest indywidualnie po złożeniu wniosku. Uzależniony jest od okresu odroczenia, kwoty oraz oceny kondycji finansowej Twojej firmy. Szacowany koszt możesz sprawdzić korzystając z kalkulatora w trakcie dokonywania zakupu. 
Kiedy dostawca otrzyma przelew za moje zakupy? 
Należne środki trafią do Twojego dostawcy przelewem ekspresowym zaraz po zaakceptowaniu przez Ciebie warunków. 
Czy żeby skorzystać z odroczonej płatności muszę podpisywać umowę? 
Usługa odroczonej płatności nie wymaga podpisywania żadnej umowy, korzystasz z niej wtedy, kiedy potrzebujesz. Akceptacja warunków odbywa się poprzez SMS.
Czy jest limit przyznawany w ramach odroczonej płatności? 
Po wysłaniu pierwszego wniosku Klient otrzymuje limit (maksymalnie do 100 tys. zł). Limit ten ma na celu ułatwienie zgłaszania kolejnych wydatków do finansowania. W ramach przyznanego limitu możesz poprzez Strefę Klienta zgłaszać dowolną ilość zakupów, za które odroczysz płatność lub rozłożysz ją na raty.
Przyznany limit jest dla mnie niewystarczający, czy mogę go zmienić?
Tak, istnieje możliwość zmiany wysokości limitu przyznanego na finansowanie zakupów. By zgłosić chęć jego zmiany, zaloguj się do Stefy Klienta i wybierz opcję „Zwiększ limit” oraz wskaż kwotę, jaka Cię interesuje. Poprosimy Cię o podanie kilku dodatkowych informacji i przekażemy decyzję o zmianie limitu w ciągu jednego dnia.
Produkt dodany do listy ulubionych.
Produkt został dodany do porównania.